Jedná se o vlajkovou loď mezi elektrickými čtyřkolkami na trhu. Lze ji používat i pro pravidelnou jízdu v desítkách kilometrů na nabití. Dojezd na nabití až 50 km (v závislosti na fyzikálních vlivech, se dvěma bateriemi až 100 km) je možné absolvovat pravidelně bez újmy baterií (na rozdíl od olověných). Baterii lze vyjmout a nabíjet mimo stroj v domácnosti. Hodí se pro seniory, osoby s hendikepem i zcela zdravé jedince dojíždějící několik kilometrů do práce. Vyniká zejména extrémně nízkými náklady na provoz i údržbu, a to i proto, že životnost speciální lithiové baterie typu LiFePO4 bývá okolo 3000 až 5000 nabíjecích cyklů (mnohem déle než u Li-ion baterií). Většinou tedy slouží při dodržení základní údržby přes 10-12 let na stejnou baterii, což je unikátně dlouhá doba. Náklady na nabíjení se přitom obvykle pohybují jen okolo 0,1 Kč/km. Tato varianta s lithiovou baterií je tedy sice v pořizovací ceně o něco dražší, v dlouhodobém horizontu však bude nejlevnější, protože nebude nutné měnit baterie tak často. Rozdíl je až 10-násobně delší životnost baterie. Brzdy se aktivují ručně brzdovými pákami na řídítkách podobně jako u běžných skútrů.
Čtyřkolový elektrický skútr e-FREJ E4 je dopravní prostředek 21. století. V minulosti používané hlučné a nákladné mopedy s chybějícím výkonem nyní střídají elektro skútry. Pokud jde o značku e-FREJ, jsou navíc i stabilní, snadno ovladatelné a tak vhodné mimo jiné i pro méně obratné osoby jako jsou senioři, osoby se zdravotním postižením apod. Ideálně se pro ně hodí k návratu do aktivního života i k dojíždění do práce, na nákup, na procházku se psem atd. Na strojích si však plno zábavy užijí i čistě volnočasoví nadšenci. Čtyřkolky e-FREJ se vždy nabízejí s výjimečným silovým převodem, který hbitě a plynule reaguje na otočení rukojeti s ovladačem výkonu a to i ve velmi kopcovitém terénu nebo při rozjezdu z křižovatky. Pro méně zdatné osoby lze jednoduše snížit maximální rychlost a stroj se tak stává bezpečným i pro ty, kteří se jinak bojí jízdy na jakémkoliv vozidle. Nevadí, že neumíte jezdit na kole, nemusíte držet rovnováhu. Stabilitu zajišťuje široký rozchod kol, nízké těžiště, kvalitní odpružení a pneumatiky. I tak ale bez problému projedete běžnými dveřmi o šířce 80cm. Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově i v provozu. Výbava jako je zamykatelný úložný box a odkládací prostor na drobnosti jistě také přijdou vhod každému uživateli, ať už na nákup nebo výlet.
- kvalitní 1000W motor s převodovkou
- Lithium LiFePO4 baterie s životností až 5000 cyklů / 10 let - baterii lze na nabíjení vyjmout ze stroje - záruka na baterii 2 roky.
- Možnost instalovat druhou baterii na delší dojezd až 100 km
- 2 nezávislé brzdy
- pohodlný rozjezd do kopce
- dobíjení pomocí běžné zásuvky
- dojezd až 100 km
- USB nabíjecí port
|
bez řidičáku, rychlost do 25 km/h |
|
kategorie "Z" - bez řidičského průkazu |
|
1500 x 700 x 1050 mm |
|
Přední hydraulické kotoučové a zadní bubnové ovládané páčkou |
|
25° |
|
přepínač na 6, 12 nebo 25 km/h |
|
160 kg |
|
Lithium LiFePO4 ( možné 2ks pro větší dojezd ) |
|
1000W silový převod |
|
105 kg |
|
až 100 km s dvojitou baterií |
|
60V 20 Ah - 1200 Wh |